Posilování břišních svalů

Na ukázkovém videu je 5 cviků + 1 na core

Každý cvik 30× záběr a 3× opakování

Core 10 sekund držím nohu pak vystřídám a opakuji 6×

Rozvoj rychlostní vytrvalosti

1) Začneš 10 minutovým během volným, na zahřátí

2) Odkrokuješ 15 m  a vzdálenost poběžíš v maximální rychlosti odpočinek, 20 sekund a takto to zopakuješ 10×

3) Odkrokuješ 30 metrovou vzdálenost a poběžíš jen těch 30m v maximální rychlosti, odpočinek 30 sekund a takto to zopakuješ 10×

4) 30 kroků vzdálenost si označíš a tento úsek poběžíš v maximální rychlosti tam a zpět, pak minutu odpočinek a takto to zopakuješ 10×

Zásobník cvičení na rozvoj reakce

Reakce 1

Reakce 1

Lehneme si do kliku, a s jedním tenisákem si házíme na libovolnou stranu tak ať druhý musí reagovat. Cvik provádíme 40 sekund a 40 sekund odpočíváme.

Cvik opakujeme 6x

Reakce 2

Reakce 2

Stoupneme si do hokejového postoje 2 metry od sebe a házíme si tenisák nejdříve vrchem pravou rukou a chytáme levou, pak spodem cvik trvá minutu a minutu odpočinek.

Cvik provádíme 3x. Pak vyměníme ruce a házíme levou a chytáme pravou a zase opakujeme 3x.

Reakce 3

Reakce 3

Stoupneme si do hokejového postoje 2 metry od sebe a házíme si tenisák nejdříve vrchem pravou rukou a chytáme levou, pak spodem cvik trvá minutu a minutu odpočinek.

Cvik provádíme 3x. Pak vyměníme ruce a házíme levou a chytáme pravou a zase opakujeme 3x.

Reakce 4

Reakce 4

Stoupneme si do postoje, výpad, zbytek je stejný jak u cvičení Reakce 2-3.

Reakce 5

Reakce 5

Stoupneme si do hokejového postoje zády k sobě na 2 m od sebe. Na znamení „hop“ hodíme tenisák směrem k druhému. Trvání cviku 1 minuta a další minutu je odpočinek.

Cvik opakujeme 6x

Reakce 6

Reakce 6

Stoupneme si do hokejového postoje čelem k sobě 2m od sebe a 2m ode zdi. Jeden hází míček o zeď a druhý ho chytá. Cvik trvá minutu a vyměníme si pozice a bez odpočinku pokračujeme.

Tento cvik opakujeme 6x.

Reakce 7

Reakce 7

Vše stejné jak u cviku 6, akorát chytající hráč stojí zádama k házejícímu.

Tento cvik opakujeme 6x.

Zásobník cvičení na rozvoj síly

Síla 1

Síla 1

Lehneme si na záda a rozpažíme ruce. Nohama si předáváme balón. Každý 10x, pak 1min odpočinek.

Cvik opakujeme 6x a je na posílení břišních svalů.

Síla 2

Síla 2

Stoupneme si na proti sobě do postoje. Výpad a chytneme se rukama za ramena a přetlačujeme se 20 sekund. Vyměníme nohy a v postoji a znovu 20 sekund. Odpočinek 1 minutu.

Cvik opakujeme 6x

Síla 3

Síla 3

Stoupneme si bokem k sobě do širokého postoje a chytneme se rukama. Snažíme se kamaráda přetáhnout (jenom rukou na svoji stranu) 15 sekund pak vyměníme ruce a znovu 15 sekund. Odpočinek minutu.

Cvik opakujeme 6x

Síla 4

Síla 4

Stoupneme si zády k sobě tak, abychom byli zadkem a zádama zatlačeni do sebe a snažíme se kamaráda odtlačit co nejdál, 20 sekund a 20 sekund odpočinek.

Cvik opakujeme 6x

Síla 5

Síla 5

Lehneme si do kliku a snažíme se rukama kamaráda dostat na zem.

Cvik opakujeme 6x

Individuálním tréninkem proti koronaviru!

I v těchto nelehkých časech mladí hokejisté HC Uherské Hradiště nezahálejí a pilně se individuálně připravují na novou sezónu. Jelikož se nemůžeme scházet na společných trénincích, každý hráč trénuje sám. Proto se vedení klubu rozhodlo zřídit tuto sekci, kde hráči najdou nejen motivační tréninky, ale kam především mohou posílat svá inspirující videa s vlastním tréninkem.

Z každé hráčské kategorie (2., 3., 4., 5. třída, mladší žáci, starší žáci) budou nejlepší video tréninky umístěny na facebooku HC Uherské Hradiště a kdo v dané kategorii získá nejvíce lajků, obdrží od vedení klubu voucher na nákup hokejové výstroje ve výši 1.500 Kč. Soutěž bude ukončena 31.7.2020.